Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com

Why Skyleader

Celosvětově prodáno přes 400 letounů SKYLEADER.

Balistický záchranný systém
Kromě prvků pasivní bezpečnosti, vybavujeme 95% letounů i balistickým záchranným padákovým systémem od renomované české společnosti Galaxy GRS. Systém je certifikovaný a splňuje požadavky pro záchranu letounu až do MTOM 600kg a rychlosti až 320km/h.

Posuvné sedačky a nastavitelné pedály
SKYLEADER 400 MKIV disponuje nastavitelnými pedály, ať už si vyberete ruční či nožní brzdy Beringer. Navíc snadno odnímatelné sedačky pro usnadnění přístupu do zavazadlového prostoru, do kterého lze umístit až 30kg zavazadel.
SKYLEADER 600 má již od začátku výroby nastavitelné sedadla pro pilota i co-pilota. pro vyšší postavy lze objednat více skloněné sedačky pro větší pohodlí v kabině. 
V obou případech jsou sedačky tvořeny karbon-aramidovým hybridním a skelným kompozitem pro Vaši ještě větší ochranu.



Lichoběžníkové křídlo a stabilizátor
Lichoběžníkové křídlo a stabilizátor nejenže dávají jedinečný vzhled letounu, ale hlavně zvyšují štíhlost ploch a tím zaručují zcela unikátní letové vlastnosti převyšující jiné letouny ve své kategorii o několik tříd.

 


Použitý profil křídla ve spojení s fowlerovou vztlakovou klapkou dávají letounu jedinečný rozsah rychlostí v rozmezí 56 – 264 km/h (30- 146kt) V celém rozmezí těchto rychlostí si letoun zachovává vynikající stabilitu a ovladatelnost, což dává pocit úplné kontroly a bezpečí.

Celokovová konstrukce
Použití kvalitních materiálů s certifikací ASTM zajišťuje dlouhou životnost, a to bez ohledu na klimatické vlivy.
Originální design a konstrukce pocházející z oblasti všeobecného letectví (General Aviation).
Klasická celokovová konstrukce zajišťující snadnou údržbu při zachování vysokých standardních pevnostních vlastností materiálu.
Kovové části letounu lze snadno opravovat a vyměňovat, což zaručuje velmi nízké náklady na opravy, údržbu, výměnu nebo servis a prohlídky.

 

Automaticky řízená vyvažovací ploška (Trim)
Automatický trim byl vyvinut za účelem snížení zátěže pilota, pravý trim je klasicky ovládán pilotem/co-pilotem a levý trim eliminuje vliv nárustu klopivého momentu od vysunutí vztlakových klapek. Pokud bychom Vám o něm neřekli ani nebudete vědět, že  vám někdo pomáhá. 

Přistávací zařízení
Podvozky všech modelů jsou zkoušeny v těch nejhorších podmínkách.  I přes svoji pevnost maximálně tlumí veškeré nerovnosti a tím chrání letoun i posádku. S našimi podvozky budete mít maximální pocit pohodlí a bezpečí. Všechna letadla jsou vybavena brzdami Beringer a bezúdržbovými tlumiči s pryžovými segmenty.

Prvky řízení dle leteckých norem vyšší třídy
Veškeré šroubové spoje jsou řešeny lícovanými pevnostními šrouby, což dává těmto spojům neomezenou životnost.  Ovládací plochy letounu jsou uloženy v čepech s naklápěcími ložisky, jež zaručují lehkost pohybu i  při maximálním zatížení. Spoje řízení jsou vždy vybaveny korunkovými maticemi se závlačkou. Veškeré ovládací vidlice mají v sobě kalené ocelové vložky.

Ochrana letounu před škodlivými vlivy
Kvalitní vnější povrchová úprava letounu je námi technologicky dána a odstín barvy a design nástřiku je na vkusu každého zákazníka. Co je však pod tímto lakem je zcela na nás, na výrobci. Ocelové díly z vnější strany chráníme zapečením práškové barvy požadovaného odstínu. Veškeré dutiny a místa nechráněná barvou opatřujeme antikorozním nátěrem, stejným jaký používají výrobci dopravních letadel. U dílů, které nemohou být opatřeny nátěry, používáme standardní letecké postupy ochrany, tj. zinkování, chromování a eloxování.

Certifikace
Typové certifikáty vydané různými úřady CAA a asociacemi utralehkých letadel po celém světě, a to včetně Velké Británie, České republiky, Spojených států amerických, Jihoafrické republiky, Německa, Španělska, Polska, Francie atd.